Dostawa i metody płatności

SKRÓCONE WARUNKI DOSTAW

  • Dostawa na terenie Warszawy dla firm zawsze GRATIS (zamówienia powyżej 100zł)
  • Dla osób indywidualnych zamówienia do 120kg na terenie Warszawy GRATIS
  • Ogólnopolska do 30kg wyliczana na podstawie wagi
  • Minimalna wartość zamówienia 50zł

Jak wysyłane są paczki

  • Przesyłki na terenie Warszawy i okolic wysyłane są transportem własnym.

Godziny realizacji przesyłek

  • Kurierzy InPost dostarczają przesyłki w dni robocze, w godzinach 8.00 – 18.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

Realizacja zamówień

  • Zamówienia dotyczące Warszawy realizowane są do 48 godzin od złożenia zamówienia.
  • Zamówienia ogólnopolskie wysyłane są z magazynu do 48 godzin, do tego czasu należy doliczyć czas, w którym kurier dostarczy paczkę (zazwyczaj jest to jeden dzień roboczy).
  • Zamówienie złożone w: piątek (po godzinie 17:00), sobotę, niedziele, święta wysyłane są do drugiego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.  
  • Zamówienia złożone po godzinie 13:00 przekazywane są do magazynu na dzień kolejny

W przypadku gdy dostawa się opóźnia

  • W przypadku dostawy na terenie Warszawy prosimy o kontakt pod numerem 

        (22) 721-15-41  (w godzinach 8:00 - 13:00)

  • W przypadku dostawy ogólnopolskiej prosimy o śledzenie przesyłki kurierskiej na stronie kuriera.

Cennik


1. Ceny na Stronie Internetowej Sklepu zamieszczone przy danym Produkcie:
a) stanowią ceny brutto (z podatkiem VAT) i określone są w złotych polskich;
b) nie zawierają informacji odnośnie kosztów Dostawy, o których Klient będzie poinformowany przy wyborze sposobu Dostawy.
2. Ostateczną ceną wiążącą strony Umowy sprzedaży jest cena Produktu zawarta na Stronie Internetowej Sklepu w momencie składania Zamówienia przez Klienta.
3. Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia (wraz z kosztami przesyłki, dokonania płatności) udostępniana jest przed wyborem opcji „Zamawiam – transakcja z obowiązkiem zapłaty” oraz potwierdzana jest w przesłanej niezwłocznie wiadomości e-mail na adres podany przez Klienta.
4. Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Produkty:

  • za pobraniem – zapłata następuje gotówką przy odbiorze przesyłki (kurier InPost, nasi dostawcy). W przypadku, gdy stroną Umowy sprzedaży jest Przedsiębiorca w imieniu którego działa Klient, ta forma płatności dostępna jest wyłącznie do wartości zamówienia nie przekraczającej 5 000 (słownie: pięć tysięcy) zł brutto. W tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu Klientowi przez Sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
  • przelewem tradycyjnym (przedpłata) na rachunek bankowy sprzedawcy. 

      Dane do przelewu:

       Warmlecz Jacek Zając
          Adres: ul. Sochaczewska 156 , 05-850, Wieruchów
      Nasz bank: BNP Paribas Bank Polska S.A.
          Numer konta do wpłat: 12 2030 0045 1110 0000 0125 8270
      Tytułem: Zamówienie nr ...... 
  • przelewem online (dostępne na kolorowo)

5. Klient jest każdorazowo informowany przez Sprzedawcę na Stronie Internetowej Sklepu o terminie, w jakim jest zobowiązany dokonać płatności za zamówienie w wysokości wynikającej z zawartej Umowy sprzedaży.
6. W wypadku niewywiązania się przez Klienta z płatności w terminie, o którym mowa w ust. 5, Sprzedawca wyznacza Klientowi dodatkowy termin na dokonanie płatności i informuje o nim Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie. Informacja o dodatkowym terminie na dokonanie płatności zawiera również informację, że po bezskutecznym upływie tego terminu, Sprzedawca odstąpi od Umowy sprzedaży. W wypadku bezskutecznego upływu drugiego terminu na dokonanie płatności, Sprzedawca prześle Klientowi za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie oświadczenie o odstąpieniu od umowy na podstawie art. 491 Kodeksu Cywilnego.