Botanic Therapy Olejek Rycynowy &Amp Migdał Szampon Do Włosów Osłabionych I Łamliwych 400 Ml
Botanic Therapy to siła odżywczych olejków i roślinnych ekstraktów, starannie wybranych przez ekspertów botaniki, dla zdrowo wyglądających i naturalnie pięknych włosów.
Obserwuj produkt:
Dodaj recenzję:
Kod producenta:3600542096348
Dostępnośc:Produkt w małej ilości
Najniższa cena 30 dni przed zmianą: 17,13 zł brutto
Czas realizacji:24h
Kraj pochodzenia/wyprodukowano w:
Polska
Podmiot wprowadzający do obrotu:
L'Oréal Polska Sp. z o.o Ulica i numer: ul. Grzybowska 62 Kod pocztowy i miasto: 00-844 Warszawa PL
Waga brutto:
0,44 kg
15,72 zł / szt.
400 ml ( 48,35 zł za 1 l )
szt.
Przelew odroczony (Firmy i instytucje -umowa), Przedpłata, Przelewy24, Gotówka/Karta/Blik przy odbiorze
Skład: AQUA / WATER • SODIUM LAURETH SULFATE • COCAMIDOPROPYL BETAINE • SODIUM LAURYL SULFATE • GLYCERIN • GLYCOL DISTEARATE • AMODIMETHICONE • SODIUM CHLORIDE • PPG-5-CETETH-20 • FUMARIC ACID • CARBOMER • TRIDECETH-6 • ALOE BARBADENSIS LEAF JUICE • RICINUS COMMUNIS SEED OIL / CASTOR SEED OIL • SODIUM HYDROXIDE • PRUNUS AMYGDALUS DULCIS OIL / SWEET ALMOND OIL • COCO-BETAINE • GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE • ACER SACCHARUM EXTRACT / SUGAR MAPLE EXTRACT • CITRIC ACID • POTASSIUM SORBATE • SODIUM BENZOATE • SALICYLIC ACID • CETRIMONIUM CHLORIDE • CI 14700 / RED 4 • CARAMEL • CI 19140 / YELLOW 5 • LINALOOL • HEXYL CINNAMAL • BENZYL ALCOHOL • BENZYL SALICYLATE • PARFUM / FRAGRANCE (F.I.L. C214563/1). Listy składników dla produktów naszej marki są regularnie aktualizowane. Zapoznaj się z listą składników na opakowaniu produktu, gdzie zawsze znajduje się najbardziej aktualna lista składników, aby upewnić się, że jest ona dla Ciebie odpowiednia.” (W przypadku produktów typu refill napełnianych w sklepie, najbardziej aktualną listę składników należy uzyskać w punkcie sprzedaży po uzupełnieniu w nim produktu).
"Działanie: Wzmacniające, Zapobiegające łamliwości" Pojemność: 400 ml Przeznaczenie: do włosów osłabionych i łamliwych "Sposób użycia: Po umyciu włosów szamponem, nałozyc na nie odzywke i spłukac. Nastepnie nałozyc maske i trzymac ja na włosach i spłukac. Dodatkowo mozna zastosowac odzywki specjalistyczne, które uzupełniaja pielegnacje." Trwałość od otwarcia: 12 mies. "Typ włosów: Włosy cienkie, Włosy delikatne, Włosy łamliwe, Włosy słabe" Zapach: Oryginalny zapach producenta Rzeczywiste towary mogą wyglądać inaczej niż na zdjęciach przedstawionych na stronie internetowej. Mogą różnić się wyglądem, kształtem, opakowaniem, składem. Opis produktu prezentowany na stronie ma charakter ogólny, nie jest jednakowy z opisem przedstawionym na opakowaniu produktu.
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.